Інформаційна картка
учасника І (міського) туру
Всеукраїнського конкурсу «Учитель року –
2016»
1.
|
Прізвище,ім’я, по батькові
|
Арнаут Тетяна Миколаївна
|
2.
|
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році,
спеціальність за дипломом
|
Одеський державний університет ім. І.І. Мечникова, 1994
рік, історик, викладач історії
|
3.
|
Педагогічний стаж роботи
|
12
|
4.
|
Місце роботи(найменування
навчального закладу відповідно до статуту)
|
Голопристанський НВК «Гімназія – спеціалізована школа І
ступеня з поглибленим вивченням предметів художнього профілю»
|
9.
|
Посада
|
учитель історії
|
10.
|
Кваліфікаційна категорія
|
спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії
|
11.
|
Звання
|
-
|
12.
|
Класи, в яких викладаєте
|
8,9
|
13.
|
Посилання на власний Інтернет-ресурс
|
|
14.
|
Педагогічне
кредо
|
|
Розвивати
дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал,
прагнення до самостійної пізнавальної діяльності
|
||
15
|
Інноваційні
форми роботи та технології, що використовуєте
|
|
Навчальний предмет історія
переживає сьогодні один з найцікавіших станів у своєму розвитку, бо
формується концепція історичної освіти в Україні. Мета її – пробудити
національну і духовну свідомість дитини, виховати людину, яка зможе зробити
свій внесок у розвиток суспільства і держави та буде озброєна для цього
знаннями та вміннями.
Урок, що є традиційним протягом кількох століть, давав змогу
«вчити усіх всьому». Але час змінюється, змінюються люди, учні, вчителі,
методи виховання та навчання. Історія в цьому контексті найбільше схильна
до змін, а разом з нею і викладачі цієї науки. У суспільстві, пресі і телебаченні, в підручниках
пропонують різні точки зору на одні і ті самі події. У зв’язку з цим, постає
питання, чи здатна дитина запам’ятовувати і засвоїти цей величезний масив
інформації? Сьогодні багато хто шукає шляхи,
які сприяли б підвищенню ефективності навчання. Шукаю їх і я.
У своїй роботі я обрала «золоту середину», поєднала
традиційні методи навчання, які
залишатимуться дієвими, з новими інноваційними формами роботи, які
допоможуть під час викладання предмету. Як кожен вчитель, я хочу, щоб мої уроки були
цікавими та захоплюючими. Тому намагаюся використовувати нові форми
роботи, наприклад, ігрові технології. Саме дидактична гра і належить до активних,
нетрадиційних, визнаних методів навчання. Гра як метод навчання організовує,
розвиває учнів, розширює їхні пізнавальні можливості, виховує особистість. В освітньому процесі
використовую театралізовані, ділові, рольові, комп'ютерні ігри, імітаційні
вправи. Інноваційні методи включають активні та
інтерактивні форми, що застосовуються в навчанні. Під час уроків я пропоную учням роботу з підручниками, зошитами,
атласами та контурними картами, тобто індивідуальні засоби, що
використовуються для навчання. Також використовую колективні форми навчання такі як уроки-екскурсії;
уроки-зустрічі з творчими людьми і фахівцями; використання відеоматеріалів,
інтернету, наочності; рішення складних питань і проблем за допомогою методів
«дерево рішень», «мозковий штурм». Завдяки
інтерактивним методам, відбувається ефективне засвоєння знань у співпраці з
іншими учнями.
Інноваційні
методи навчання мають переваги перед традиційними, адже вони сприяють
розвитку дитини, вчать його самостійності в пізнанні і прийнятті рішень. Учень, що працює в умовах інноваційної
дидактики, вимушений думати сам за себе. Він повинен покладатися на себе. І саме цього очікує від нього життя!
|
||
16.
|
Автопортрет
учасника «Я – педагог і особистість»
|
|
У
дитинстві нам хотілося якомога
швидше стати дорослими. Ми мріяли про
життя, що чекає нас попереду, і вірили
у те, що всі мрії наші неодмінно здійсняться. Учителем я мріяла бути відколи себе пам’ятаю. У молодшій школі дуже хотіла
бути вчителем початкових класів. Але коли познайомилася з новим предметом, то
вже точно вирішила, буду істориком,
учителем історії. Для мене ця наука була сповнена цікавих фактів, історичних
особистостей та неймовірних розповідей. Уже з шкільної парти я точно знала:
буду студенткою Одеського державного університету. Але життя внесло свої
корективи. Те, що в дитинстві нам здається легким, насправді потребує великих
зусиль. Минуло два довгих роки, коли після роботи за швейною машинкою
місцевого філіалу швейної фабрики, а потім і за робочим столом редакції
місцевої газети, повертаючись додому, знову і знову відкривала підручники,
готуючись до чергових вступних іспитів.
А потім було зовсім
нелегке, проте таке цікаве навчання на
історичному факультеті омріяного університету. Суворі та демократичні, комунікабельні та серйозні, але завжди
компетентні та закохані у свій предмет викладачі дали мені грунтовні знання.
У 1994 році вперше я переступила поріг школи
як учитель. Я зрозуміла, що не
помилилася в обраній професії. Великий і затишний заклад,
доброзичливий колектив, розумні та привітні діти. Тільки приємні спогади та
ностальгія залишилися від тих часів.
Життя тривало… Так
сталося, що необхідно було визначитися: або стати дружиною військового, або
займатися улюбленою справою. Кохання перемогло! Створюючи та оберігаючи
родину, не завжди можна було влаштуватися за спеціальністю. Але в душі я
знала, що за першої нагоди, повернуся до улюбленої справи.
За
велінням долі з 2012 року працюю у Голопристанському
НВК «Гімназія – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням
предметів художнього профілю». Для мене цей навчальний заклад багато значить. Тут здобула освіту моя старша донька, і тепер вона студентка Київського
національного університету ім. Т.Г. Шевченка, нині навчається молодша донька. Тут, поруч зі мною, працюють друзі, і тут
я виховую, навчаю,
керуючись власним досвідом, мій дружний та
неповторний
8-А.
Кажуть, що досвід вимірюється роками.
Але хочеться змінити акценти такого висловлювання. Досвід вимірюється не
стільки роками, скільки становленням
до своєї справи. Я вважаю професію учителя головним у своєму житті.
Моя робота-дорога мого життя.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар